Satan selv på besøg

Hej igen bloggen, kæreste læsere, jeg skriver nu igen, for der er sket noget helt utroligt overraskende (og ulækkert) for mig i dag. Hør lige her:

Jeg har ikke sovet i nat. Hvorfor? En flue. En frygtelig klam, irriterende flue, en sådan flue som virkelig får en til at forstå hvorfor man har gutter som Beelzebub når man skal hive en djævelsk satan frem til at gøre noget lort. En sådan flue surrede og summede rundt omkring hele natten, lige meget hvad jeg gjorde undgik den mig, og den sørgede så for at jeg selv undgik at sove. Hold da op for en lille lort!

Nu er klokken næsten 16 dagen efter, og jeg sidder og glæder mig over at fluen endelig er forsvundet. En lille tår te fra kopppen i vinduet tager jeg så for at fejre. Da finder jeg så ud af hvor fluen blev af. Den havde simpelthen formået at drukne sig selv i koppen. Jeg tænker det har været bevidst fra dens side. Fuck hvor har man det bare ikke fedt lige nu. Nu gider jeg ikke mere. Tænkte at svare på nogen spørgsmål, men fluen ødelagde alt. Fy fanden!

Leave a Reply

